Kegembiraan jelas terpancar pada wajah setiap pelajar dan guru yang diraikan dalam majlis ini...

Pasukan Bola Sepak Bawah 18 tahun yang menjuarai Pertandingan Bola Sepak Bawah 18 Tahun MSS Daerah Tawau baru-baru ini beraksi lagi tapi kali ini di Hotel Marco Polo, Tawau. Kesemua 18 pemain utama dibawa untuk menjamu selera bersama-sama dengan barisan guru SM Teknik Tawau yang terlibat dalam pertandingan tersebut.

Bergerak dari sekolah sekitar jam 12.00 tengahari, guru dan pelajar terlibat terus menuju Restoran Venice untuk menikmati hidangan "Eat All You Can" yang telah tersedia untuk dibelasah.

Saya tidak terlibat secara langsung tetapi setelah mendapat panggilan sebagai "pemain gantian" di saat akhir, saya turut berada di majlis tersebut untuk sama-sama meraikan mereka.


Guru-guru dan staff yang turut diraikan dalam majlis ini... Mau lagi ka?? Kena menang lagi la... Bilang Pengetua...

Makanan?? Em... Biasalah kalau makanan hotel 4 bintang ni.. Memang sedap (Tapi tidak lawan jugalah masakan bini... Hehehehee...). Apa pun, semua yang hadir makan dengan sungguh berselera sekali...


Sedia.... 1.. 2... 3... Inilah barisan pemain bawah 18 tahun SM Teknik Tawau...


Gaya-gaya pelajar yang sempat dirakamkan sepanjang berada dalam Restoran Venice...

Tempoh hampir satu setengah jam berada di Restoran Venice sememangnya akan menjadi kenangan bagi setiap pelajar yang diraikan dalam majlis ini. Ucapan terima kasih kepada pengetua dan guru yang telah merancang dan merealisasikan majlis ini dan terima kasih juga kepada pelajar yang telah menunjukkan usaha yang gigih dalam mencapai kejuaraan sulung pada tahun ini.


Pelajar bersalam-salaman dengan pengetua sebagai tanda terima kasih atas kesudian meraikan kemenangan mereka...


Gambar kenangan guru-guru yang hadir dalam majlis ini.... Aiya.. Muka Cikgu Herman tertutup daun pula tu...

CATATAN: KAT macam mana??