Derlan dan Alex sedang mengatur strategi serangan...

Teknik FC yang sudah mengalami 4 kekalahan, 1 seri dan 1 menang dalam 6 perlawanan persahabatan dalam bulan April menambah koleksi kekalahan mereka kepada 5 apabila dibenamkan oleh TM FC dengan jaringan 7-1 dalam perlawanan ini.

Teknik FC masih mampu melakukan gerakan yang mantap tetapi gerakan penyudah yang tumpul menyebabkan jarak jaringan terlalu jauh sedangkan sebelum ini, Teknik FC pernah membenamkan pasukan yang sama dengan jaringan 4-1.

Nampaknya prestasi pemain semakin menurun pada masa ini. Corak permainan Teknik FC juga semakin kurang bermaya... Mungkinkah pasukan lawan terlalu kuat bagi Teknik FC??


Peluang Herman untuk mengecilkan jarak jaringan namun peluang tidak dapat disempurnakan dengan baik...

Kado @ Rizwan beraksi sebagai penjaga gol dalam perlawanan ini dan tewas sebanyak 5 kali sebelum Azhar menggantikannya hingga ke wisel penamat. 


GOLLL!!!... Penyerang TM FC hanya berdepan dengan penjaga gol untuk gol yang ke-5...

Mungkin pada masa ini... Teknik FC perlu mencari lawan ditahap yang sama dan tidak terlalu mencuba untuk bermain bersama pasukan yang terlalu kuat. Apapun... Perjuangan perlu diteruskan dan saingan akan terus diberikan kepada pencabar-pencabar Teknik FC...


Inilah penjaring gol tunggal Teknik FC dalam perlawanan ini...

Keputusan Perlawanan Sebelum Ini:

Tarikh:
24 April 2010

Menentang: Batu 2 FC
Keputusan: 2-4 (Kalah)
Penjaring gol Teknik FC: Awang Wahid (1 gol), Herman Jamil (1 gol)

CATATAN: Susahlah ini macam....